Jídelníček → 21.11.2011

21. listopadu 2011 v 19:10 | Hanelle |  ♥ Jídelníček ♥
Tak milé dámy, dneska jsem to posrala :-//...!

Snídaně: /
Svačina: /
Oběd: /
Svačina: Jogobella Light Borůvka (60kcal)
Večeře: Krekr (52kcal (2ks)) + trošek cottage s pažitkou

Pití: 1,5l Toma natura plus (grapefruit a pomelo) 250ml / 1kcal, 1l Toma natura plus (malina a limetka) 250ml/2kcal
Pohyb: 45 minut chůze (takhle to bude asi pořád, když je škola)

Dnešek:
Dneska jsem se vydala s mamkou na nákupy do Kauflandu. To bylo každou chvíli ,,Nechceš brumíka?'' ,,Nechceš šunku?'' ,,Hele, maj tady ty vídeňský párky.'' ,,A co tuňákovou pomazánku?''
Měla jsem takovou chuť na tu tuňákovku. To byste nevěřily děvčata. Ale už jsem si jen představila tu majonézu. Zatím s tím snad dobře bojuju :). Místo výše uvedených potravin jsem si koupila Cottage s pažitkou, tavený sýr Maratonec, nějaké krekry a jakési Kauflandské ovocné jogurty (mají tuším 47kcal na 100g, nic lepšího jsem nenašla). Když už dostanu chuť... ehm chuť snad už ovládnu. Když dostanu hlad, tak si vezmu dva krekry, jeden potřu lehce cottage sýrem nebo Maratoncem (má nejnižší energetickou hodnotu z tavených sýrů, co jsem koukala).
Také jsem šla na oběd, který od tohoto týdne předávám kamarádce zcela zdarma. Kdybych na obědy nechodila, matka by to zjistila. Tak hold oběd budu odebírat, ale to, že ho nejím je už věc druhá a to se stejnak nedozví :). Takže jsem dneska koukala, jak se tam lidi tláskali svíčkovou s kupou knedlíků. Při těch představách co by ze mě ještě mohlo vyrůst, mne přešla chuť... Absolutně. Já mám však před objednané těstovinové saláty, od září jsem nejedla nic jiného. Jenže, jak už jsem psala, zdravý životní styl a pravidelné stravování mi ovoce nepřineslo.
Není to ani pět minut a mamka mi přinesla samotný kuřecí přírodní plátek se sýrem a rajčetem. Já odolala. I když to tak krásně vonělo...! Matka mi bude asi dělat problémy, zejména o víkendech. Ale budu se snažit to zvládat a z donucení sníst vážně jen část toho, co mi nandá. S tím, že nejím přílohy a pečivo, už se nějak naštěstí smířila a i s uzeninami :). Zítra jdu také poprvé na jógu. Jsem na to zvědavá. Jednou týdně, snad mi do toho nic nevleze. Docela se i těším.
Ach jo, tu večeři jsem si mohla vážně ODPUSTIT! :'(

A co vy slečny, jaký jste měly dnešek? Doufám, že lepší než já.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Sally Sally | Web | 21. listopadu 2011 v 20:11 | Reagovat

Strašně moc si mě svým komentářem potěšila,děkuju ti:-*
A tobě také držím palce,ať ti to jde...co čtu,tak si na dobré cestě,umíš odolávat:) Což já vubec:( Bývala sem anorektička a uměla to také...ale vůle zmizela:(
Drž se!

2 Sally Sally | Web | 21. listopadu 2011 v 20:14 | Reagovat

Jo a pokud chceš,mužeme spřátelit:)

3 anorexic anorexic | Web | 21. listopadu 2011 v 20:15 | Reagovat

závidim jídelák<33

4 Hanelle Hanelle | E-mail | Web | 21. listopadu 2011 v 20:17 | Reagovat

[1]:[2]:: Za málo. Možná ti přijde, že nemáš teď tolik vůle. Ale dokázala jsi to. Máš krásnou postavu, vypadáš skvěle. To je důležitý. Mně je nějaká vůle prozatím k ničemu, až uvidím výsledek, bude to o něčem jiném. :-)
Spřátelím ráda. :-)

[3]: Závidět? Kdyby bylo co :-(. Nebo kdybych alespoň nějak sportovala do toho... Ale děkuji :-).

5 Saphire Saphire | Web | 21. listopadu 2011 v 21:37 | Reagovat

Vždyť je to v pohodě, jsi úžasná, že takhle odoláváš, drž se! :)

6 Fleuretka Fleuretka | E-mail | Web | 22. listopadu 2011 v 14:13 | Reagovat

Kočko, držíš se úžasně! Asi Tě naštvu, ale nedokážu si pomoct-POZOR ať ten začátek nepřepálíš. S Tvojí váhou má tělo větší eergetickou spotřebu a hubla by si zdravě a se sportem stejně rychle-ne-li rychleji. Takto si jen velmi ryche zpomalíš metabolismus už než dojdeš na vysněnou váhu a pak nastane problém, že to nebude chtít jít dolů! Zkus se nad tím zamyslet. Jez klidně malinko, ale pravidelně a s bílkovinami-ono na ochablém svalstvu není nic pěkného-a svaly budou bez bílkovin ochabovat i se sportem. A pokud sportovat nebudeš, zůstane Ti při rychlém hubnutí povislá kůže. Vím, že se to špatně čte. Jsi úžasná, MOC Tě obdivuji...ale pro krásnou postavu se bohužel prostě musí trpět někdy hrozně moc...Od takových 80ti už se do toho klidně takhle opři, tělo to snese...mám jen obavu, aby jsi takhle brzy neskončila.Kdybys chtěla mám jídelníček se kterým bys měla energii na sport a 100% hubla. Jo, hlad bys u něj možná měla taky, ale šel by vydržet. Každopáně...trapně jsem dodala, co jsem musela (osobní zkušenost)a posporaovat Tě budu jako kamarádku dál=)
Taže se drž a nesmutni!Z těch pár Kcal-určitě nepřibereš, ale zhubeneš=)

7 Hanelle Hanelle | E-mail | Web | 22. listopadu 2011 v 18:05 | Reagovat

[6]: Asi ti rozumím. Možná začnu vydatněji  snídat. Müsli s mlékem, toast (tmavý) se sýrem nebo třeba müsli tyčinku. Nesvačím, neobědvám. K večeři nějakou drobnost. Třeba  krekr s plátkem šunky nebo s cottagem. I tak budu spadat tak maximálně do 500kcal za den. Možná méně. Nevím, nějak ani nemám moc hlad. Ale jo-jo efekt a povolená kůže, toho se bojím hodně. Jenže, já antisportovní člověk. Zítra jdu na badminton, tak jsem  zvědavá,  možná zkusím i squash nebo jak se to píše :-D.

8 Fleuretka Fleuretka | E-mail | Web | 22. listopadu 2011 v 21:05 | Reagovat

Kočko, i do 500Kcal (což je fakt málo-protože při hubnutí budeš muset po čase ubírat!) se dá nacpat něco živin a sama mám ověřeno, že pro spalování je bohužel nutný jíst často a malinko-komplexní jídla (bílkoviny v kombinaci s trochou sacharidů-aby se mohly zpracovat)-i když pak ana křičí=(. Pokud, začneš sportovat, je to fakt nutný...každopádně na antisportovního člověka bedmington? Mazec, mě to třeba nejde. Když jsem tehdy hubla já (cca za 2 měsíce to bylo dole, tak jsem jedla nejmíň tři hlavní jídla-většinou kavalitní bílkoviny+zeleninu a cvičila téměř denně v posilovně. Začátek byl příšernej, ale vzpoměla jsem si vždycky na Bridget Jonesovou, jak odpadala=D Dávala jsem si prvně eliptický trenažer 45 minut a pak posilování a zpevňování na strojích a nakonec cviky na břicho. Postupně jsem eliptical vyměnila za 45minut na běhacím pásu. Nakonec jsem cvičila denně a naši mi zakazovali tam chodit, takže jsem chodila běhat ven a cvičila po tmě...anička se holt zas hlásila v jiné formě. No, jídlo jak jsem hubla, tak jsem na dosažení cílové váhy taky už pak ještě ubrala...ale na začátek jsem měla fakt i při tom obrovským úbytku pevnou a vypracovanou postavu jak nikdy.
Do sportu určitě běž, endorfiny jsou stejně návykový jako ana=)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama